بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ ...Ya Allah... Jika Kami Jatuh Cinta.. Labuhkanlah Cinta Kami Kepada Mu.. Agar Bertambah Kekuatan Kami Untuk Menyintai Mu.. Ya Muhaimin... Jika Kami Jatuh Hati.. Izinkanlah Kami Saling Menyentuh Hati Untuk Bertaut Pada Mu.. Agar Kami Tidak Jatuh Dalam Jurang Cinta Nafsu.. Ya Rabbana... Jika Kami Jatuh Hati.. Jagalah Hati Kami Agar Tidak Berpaling Daripada Hati Mu.. Ya Rabbul Izzati... Jika Kau Halalkan Kami Untuk Saling Merindui.. Jangan Biarkan Kami Melampaui Batas Sehingga Melupakan Kami Pada Cinta Hakiki dan Rindu Abadi Hanya Kepada Mu, Ya Allah.. Ya Rahman... Jika Kami Sememangnya Ditakdirkan Untuk Bersama.. Satukanlah Kami Ke Jalan Yang Diredhai Mu.. Dan Bimbinglah Kami Untuk Selalu Bersujud Kepada Mu, Ya Allah.. اَمِين يَا رَبَّ الْعَالَمِيْن...


Saturday 17 August 2013

Salam Aidilfitri

Hai.. SELAMAT HARI RAYA.. Masih dalam bulan Syawal kan.. Hehe.. FawwazSecret menyusun sepuluh jari memohon maaf sekiranya FawwazSecret ada tersalah bercerita.. Tersilap tutur bicara.. Eh.. Ada tutur bicara ke kat sini.. Takkan.. Maaf kalau ada silap penulisan FawwazSecret di sini..

Agak lama FawwazSecret mendiamkan diri.. Sebenarnya raya FawwazSecret setiap tahun meriah.. Jadi memang terpaksalah abaikan blog ny buat sementara waktu.. Takpa.. Sekarang FawwazSecret dah timbul kan..?? Mesti suka kan.. Bak kata Mummy FawwazSecret, SUKA - SUKA.. Haha.. :D

FawwazSecret muncul di bulan Syawal ny adalah untuk menceritakan kisah Syawal Mummy Daddy FawwazSecret.. Dengan izin Mummy Daddy.. FawwazSecret diberi topik.. "SINGGAH SYAWAL" Amboi Mummy Daddy ny lagak macam artis lah pulak eh.. Hehe.. Tak kisah lah artis ke raja ke kan.. Kita manusia semua sama.. Makan nasi macam tuh jugak.. Bukan begitu.. Lagipun blog ny adalah buku Mummy Daddy.. Apa saja yang boleh dikongsi.. FawwazSecret akan kongsikan..

Baiklah.. FawwazSecret takda nak ucapkan apa-apa lagi mahupun bercerita.. Cuma..... Nantikan Singgah Syawal Mummy Daddy okey.. Sebelum FawwazSecret undur diri..
Terimalah salam kemaafan dari Mummy Daddy [FawwazSecret]..


JANGAN LUPA NANTIKAN SINGGAH SYAWAL MUMMY DADDY YE..!!

Salam sayang,
FawwazSecret

No comments: