بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ ...Ya Allah... Jika Kami Jatuh Cinta.. Labuhkanlah Cinta Kami Kepada Mu.. Agar Bertambah Kekuatan Kami Untuk Menyintai Mu.. Ya Muhaimin... Jika Kami Jatuh Hati.. Izinkanlah Kami Saling Menyentuh Hati Untuk Bertaut Pada Mu.. Agar Kami Tidak Jatuh Dalam Jurang Cinta Nafsu.. Ya Rabbana... Jika Kami Jatuh Hati.. Jagalah Hati Kami Agar Tidak Berpaling Daripada Hati Mu.. Ya Rabbul Izzati... Jika Kau Halalkan Kami Untuk Saling Merindui.. Jangan Biarkan Kami Melampaui Batas Sehingga Melupakan Kami Pada Cinta Hakiki dan Rindu Abadi Hanya Kepada Mu, Ya Allah.. Ya Rahman... Jika Kami Sememangnya Ditakdirkan Untuk Bersama.. Satukanlah Kami Ke Jalan Yang Diredhai Mu.. Dan Bimbinglah Kami Untuk Selalu Bersujud Kepada Mu, Ya Allah.. اَمِين يَا رَبَّ الْعَالَمِيْن...


Friday 19 July 2013

Sahabat Terbaik

FawwazSecret nak semua yang rajin buka blog ini sambil kutuk-kutuk tahu yang FawwazSecret ni walaupun tak banyak bercakap orangnya , tak peramah dan tak pandai melawak kasar macam korang-korang di sana tu.. FawwazSecret tetap ada seorang rakan yang jujur 100% dengan FawwazSecret.. Sebenarnya FawwazSecret taknak lah riak , bangga.. Tapi FawwazSecret nak bagitahu..
Tak rugi sebenarnya kalau berkawan dengan FawwazSecret ni..
Selalu FawwazSecret kenal orang , tak pernah lah FawwazSecret nak pandang rupa atau harta yang orang tu ada walaupun FawwazSecret sedar , bahawa FawwazSecret punya segala-galanya.. Cuma tak suka menunjuk.. Biar nampak papa , asalkan duit penuh di bank.. Itu yang FawwazSecret pegang..

Selama FawwazSecret kenal dengan perempuan ataupun lelaki.. FawwazSecret tak pernah berkira soal wang ringgit.. FawwazSecret gemar bercuti.. Jadi duit mestilah kena sentiasa ada kan..?? Selama FawwazSecret berkawan , keluar sesama , FawwazSecret bukannya setakat belanja makan.. Tapi duit tol , minyak , tempat tidur semua FawwazSecret support tahu..?? Tak kisah lah dengan adik ka, kawan-kawan ka, sapa saje lah.. Yang tahu hanya yang pernah keluar sesama je.. Yang tak tahu, takkan tahu lah.. Hehe.. Tapi kita berjalan nak seronok kan , taknak lah masam muka.. Yang sedihnya , semua yang berkawan dengan FawwazSecret ni buta ka apa ka , tak mahu cakap lah.. Tapi kalau kita punya hati ikhlas nak berkawan , kita mungkin hanya boleh mendengar sesuatu yang tidak elok mengenai kawan kita kan..??
Tak semestinya bila kita tahu keburukan kawan kita , kita patut menjauhkan diri atau mengutuk kawan kita tu.. Tak takut ka nak makan daging sendiri di sana nanti..??
FawwazSecret tak pernah mengaku baik.. Tapi FawwazSecret berkawan dengan sesiapa saja yang sudi berkawan.. Yang penting , jangan ikot perangai kawan tu.. Yang baik , ikot lah.. Yang jahat , jangan diturut..

Sahabat terbaik yang pernah FawwazSecret kenal , untuk tempoh terawal ni lah..
Mungkin sudah dua tahun kami kenal..
First perkenalan , kami TUKAR SHIFT.. Ops !! Terlepas.. Terima saja ya..
Paling saya bangga dengan sahabat saya yang sorang ni , dia pernah cuba berbaik dengan seseorang yang menganggap dirinya musuh.. Tapi tak sempat dia nak berbaik pun.. Seseorang tu dah bagi amaran awal lagi nak gaduh.. Mungkin nasibnya sama dengan FawwazSecret.. Nak berbaik dengan semua orang , akhirnya tengok apa jadi..?? FawwazSecret nak tolong orang , orang pula bagi penampar.. Betul ke cara kita balas baik orang..?? Takpalah.. Mungkin orang itu rasa dirinya betul segala-galanya..
Dan tak perlu sesiapa untuk menegurnya..

FawwazSecret tak sabar ni nak tunjuk sahabat terbaik FawwazSecret.. Seorang yang jujur.. Happy selalu.. Walaupun hatinya terluka , Dia tak pernah tunjuk pada sesiapa kesedihannya.. Samada di blog..?? Di twitter..?? Tak , okey. Berkemungkinan besar taste kami sama..

Inilah sahabat terbaik FawwazSecret , Aimy. 


Comel kan Amy ? Snap bersama Mummy Daddy..
Amy suka FawwazSecret panggil dia comel je..
Yang lain-lain HARAM disebut.. Ahaks..!!
Bergurau ye , Amy..

Sahabat terbaik FawwazSecret ni ada blog.
Blognya cun dari FawwazSecret.

Amy ada twitter. Follow tau !!

dyℓα

No comments: