بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ ...Ya Allah... Jika Kami Jatuh Cinta.. Labuhkanlah Cinta Kami Kepada Mu.. Agar Bertambah Kekuatan Kami Untuk Menyintai Mu.. Ya Muhaimin... Jika Kami Jatuh Hati.. Izinkanlah Kami Saling Menyentuh Hati Untuk Bertaut Pada Mu.. Agar Kami Tidak Jatuh Dalam Jurang Cinta Nafsu.. Ya Rabbana... Jika Kami Jatuh Hati.. Jagalah Hati Kami Agar Tidak Berpaling Daripada Hati Mu.. Ya Rabbul Izzati... Jika Kau Halalkan Kami Untuk Saling Merindui.. Jangan Biarkan Kami Melampaui Batas Sehingga Melupakan Kami Pada Cinta Hakiki dan Rindu Abadi Hanya Kepada Mu, Ya Allah.. Ya Rahman... Jika Kami Sememangnya Ditakdirkan Untuk Bersama.. Satukanlah Kami Ke Jalan Yang Diredhai Mu.. Dan Bimbinglah Kami Untuk Selalu Bersujud Kepada Mu, Ya Allah.. اَمِين يَا رَبَّ الْعَالَمِيْن...


Monday 14 October 2013

Selamat Hari Raya AidilAdha

Hai.. :D
Mula-mula sekali FawwazSecret nak ucapkan Selamat Hari Raya AidilAdha buat semua umat Islam dimana saja kita berada.. Ecewah.. Camna dengan AidilAdha korang..?? Ada buat korban tak dekat-dekat dengan kediaman korang..?? Takpon keluarga korang sendiri ke yang ada buat korban, kan..?? Mungkin ada mungkin tak kan.. Ada sesiapa buat Open House ke untuk Raya Haji ny.. FawwazSecret takda.. Mummy FawwazSecret pon takda rasanya.. Daddy FawwazSecret mungkin ada buat makan-makan sebab Daddy beraya di Kelantan.. Katanya ada buat korban di sana.. Takpalah kalau ada, nanti FawwazSecret mintak Daddy story kan untuk FawwazSecret selitkan dalam blog ny.. Raya Haji Mummy Daddy berasingan tahun ny.. Daddy di Kelantan dan Mummy di Perlis.. Daddy sihat manakala Mummy patah jari.. Apapun raya harus diraikan betul tak..??

Jadi disini FawwazSecret nak sampaikan ucapan raya Mummy Daddy.. Yang dah siap di-edit.. Iyea lah kan Mummy Daddy tak bersama untuk Raya Haji tahun ny.. Jadi seperti biasa Daddy mintak FawwazSecret edit-kan satu gambar yang menggambarkan Daddy tinggalkan Mummy beraya di Perlis..


SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA

FawwazSecret ada ucapan dari Mummy Daddy..
"Mummy Daddy ucapkan Selamat Hari Raya AidilAdha  buat semua.. Dan Mummy Daddy mohon maaf kepada semua yang pernah Mummy Daddy berlaku silap sepanjang perkenalan mahupun sepanjang ber-facebook dan ber-twitter.. Dan Mummy Daddy mohon maaf jugak buat mereka-mereka yang masih menyimpan salah dan silap Mummy Daddy, ataupun yang masih memendam rasa marah.. Mummy Daddy mohon maaf.. Dan Mummy Daddy harap segala apa yang pernah berlaku itu biarlah ianya berlalu dan kita sesama mulakan hidup baru.. Salam AidilAdha, 10 Zulhijjah.."


No comments: