بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ ...Ya Allah... Jika Kami Jatuh Cinta.. Labuhkanlah Cinta Kami Kepada Mu.. Agar Bertambah Kekuatan Kami Untuk Menyintai Mu.. Ya Muhaimin... Jika Kami Jatuh Hati.. Izinkanlah Kami Saling Menyentuh Hati Untuk Bertaut Pada Mu.. Agar Kami Tidak Jatuh Dalam Jurang Cinta Nafsu.. Ya Rabbana... Jika Kami Jatuh Hati.. Jagalah Hati Kami Agar Tidak Berpaling Daripada Hati Mu.. Ya Rabbul Izzati... Jika Kau Halalkan Kami Untuk Saling Merindui.. Jangan Biarkan Kami Melampaui Batas Sehingga Melupakan Kami Pada Cinta Hakiki dan Rindu Abadi Hanya Kepada Mu, Ya Allah.. Ya Rahman... Jika Kami Sememangnya Ditakdirkan Untuk Bersama.. Satukanlah Kami Ke Jalan Yang Diredhai Mu.. Dan Bimbinglah Kami Untuk Selalu Bersujud Kepada Mu, Ya Allah.. اَمِين يَا رَبَّ الْعَالَمِيْن...


Sunday 24 November 2013

Happy Loving Mummy Daddy - 20 Nov

Hai.. :-) Bismillah Hirrahman Nirrahim..
Mesti ada yang tertanya-tanya akan tarikh Happy Loving Mummy Daddy.. Sebenarnya perkenalan Mummy Daddy dah pun genap tiga tahun lima hari.. Kalau tak silap lah.. Kalau silap, maaf lah sebab FawwazSecret main mengira harinya di jari jea.. Lagi sekali FawwazSecret mohon maaf sebab lambat update-kan semua-semua tarikh penting Mummy Daddy.. Tapi, its okey.. FawwazSecret akan ceritakan sedikit.. Mummy Daddy telah bersama pada malam 20 Nov dan Mummy Daddy mewakilkan tarikh tersebut untuk sambutan anniversary Mummy Daddy pada 12 Nov yang lalu.. Bagi Mummy Daddy, takda apa yang istimewa.. Tapi bagi FawwazSecret, segalanya istimewa.. Sebab apa..?? Sebab semuanya Allah swt izinkan.. Alhamdulillah.. :-) Bersyukurlah Mummy Daddy.. Mungkin haram dimata orang lain.. Tapi sesungguhnya Allah swt mengetahui segalanya.. Thats why Alah swt pelihara setiap apa yang berlaku dalam kehidupan Mummy Daddy..

Mohon yea  Mummy Daddy.. FawwazSecret nak ambil peluang ny untuk postkan beberapa gambar Mummy Daddy sempena genapnya tiga tahun perkenalan Mummy Daddy.. :-)


"TAHUN 2011"


"TAHUN 2012"


"TAHUN 2013"

Gambar-gambar yang FawwazSecret postkan ny sebenarnya adalah kenangan dalam hari-hari Mummy Daddy.. Memang kadang-kadang kita ada snap beberapa kenangan indah dalam hidup kita.. Tapi pada Mummy Daddy, walaupun tak sempat snap, tapi segala kenangan indah itu tertulis dan tersimpan dalam memori Daddy FawwazSecret..

FawwazSecret takda apa yang nak dituliskan lagi dalam post ny.. Tapi sekali lagi FawwazSecret nak mohon maaf sebab sebelum ny FawwazSecret tak update cerita-cerita pada tarikh yang sepatutnya.. Iya lah tarikh penting kan bagi Mummy Daddy.. Takpa lah.. FawwazSecret nak ucapkan tahniah sebab Mummy Daddy tetap bersama walaupun dalam tiga tahun perkenalan Mummy Daddy ny banyak kebencian, penghinaan, susah senang kehidupan jugak pahit manis rasa yang terpaksa Mummy Daddy telan, tetapi ikatan itu lah yang telah membuatkan Mummy Daddy kuat untuk menghadapi segalanya.. Alhamdulillah.. :-) Tahniah Mummy Daddy.. Semoga ikatan itu cepat-cepat dizahirkan.. Amin..

Tahniah Mummy Daddy..!! :D
HAPPY LOVING :: 20.11.2011 :: IN 3 YEARS

No comments: